• Úvod
  • Testové otázky
  • Prezentace a skripta
  • Literatura

Marketing – Doporučena literatura

  1. KOTLER, P. Marketing podle Kotlera. Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. Management Press, Praha 2000.
  2. KOUBEK, J. Řízení lidských zdrojů. Základy moderní personalistiky. Praha: Management Press , 1. vydání 1995. ISBN 80-85943-01-8.
  3. MAJARO, S. Základy marketingu. 1. vydání Praha: Grada Publishing, s.r.o., 1996.
  4. MEFFERT, H. Marketing a management. Grada Publishing, Praha 1966.
  5. PORTER, M.E. Konkurenční výhoda. 1. vydání Praha: Victoria Publishing, a.s., 1992.
  6. PORTER, M.E. Konkurenční strategie. 1. vydání Praha: Victoria Publishing, a.s., 1992.
  7. SMITH, P. Moderní marketing. Computer Press, Praha 2000.
  8. SVĚTLÍK, J. Marketing – cesta k trhu. 2. vydání Zlín: EKKA Zlín, 1994.
  9. ZLÁMAL, J. Marketing zdravotnictví. 2. vydání Brno: NCONZO Brno, 2010.
 

© 2013, Petr Jakubec Valid XHTML 1.0 Transitional Ověřit CSS!