Marketing – Doporučena literatura
- KOTLER, P. Marketing podle Kotlera. Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. Management Press, Praha 2000.
- KOUBEK, J. Řízení lidských zdrojů. Základy moderní personalistiky. Praha: Management Press , 1. vydání 1995. ISBN 80-85943-01-8.
- MAJARO, S. Základy marketingu. 1. vydání Praha: Grada Publishing, s.r.o., 1996.
- MEFFERT, H. Marketing a management. Grada Publishing, Praha 1966.
- PORTER, M.E. Konkurenční výhoda. 1. vydání Praha: Victoria Publishing, a.s., 1992.
- PORTER, M.E. Konkurenční strategie. 1. vydání Praha: Victoria Publishing, a.s., 1992.
- SMITH, P. Moderní marketing. Computer Press, Praha 2000.
- SVĚTLÍK, J. Marketing – cesta k trhu. 2. vydání Zlín: EKKA Zlín, 1994.
- ZLÁMAL, J. Marketing zdravotnictví. 2. vydání Brno: NCONZO Brno, 2010.